poniedziałek, 6 lutego 2017

Witam po długiej przerwie ;)

Ojjj...... dawno mnie nie było muszę teraz nadrobić zaległości  :)
Najgorsze w tym ze brakuje mi chęci czyli jest ze mną źle chyba dopadł mnie jakiś dołek ;)
Dziś pokaże Wam karteczki Wielkanocne zrobiłam tak na probe ....



                     


No a na koniec nie byłam bym sobą gdybym się nie pochwaliła ...Dzwoni dzwonek do drzwi otwieram a przedemna ukazał się ten bukiecik który liczy 40 róż  .... zatkało mnie ....aż milutko na serduszku :) :) :)
Ewciu jutro napisze e-maila na spokojnie 
Miłego wieczorku wszystkim życzę i DOBRANOC .

 

3 komentarze:

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)