czwartek, 8 września 2016

Urodzinowo :)

Witajcie :) Ojj dawno mnie nie było i zaniedbałam  was bardzo :(
U nas praktycznie wakacje było chorobowo i cały czas na antybiotykach musieliśmy wszystko odwołać także plany wakacyjne poszły na bok i dlatego z tego powodu tutaj nie pojawiałam się i nie odwiedzałam również i Was , pomału wszystko wraca do normy i mam nadzieje ze tak już zostanie :)
Ale dość tego narzekania ;)
 Oto moja  karteczka :) Solenizantka uwielbia malować i stad tez taka karteczka :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)
                                                                     

3 komentarze:

  1. świetna, pomysłowa karteczka, solenizantka na pewno bedzie uradowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stempelek i tło z tymi paskami papieru ( wyglądają jak maźnięte grubym pędzlem ) :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest! Stempelek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)