środa, 16 marca 2016

Kacper

Karteczka urodzinowa dla Kacpra :)




6 komentarzy:

  1. Świetna, radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczkę zrobiłaś :).

    Moja młodsza siostrzenica swego czasu też uwielbiała te "głowy" hihi.

    Aniu dziękuję za komentarz u mnie co do zdjęć.
    Czy się znam na ich robieniu ... po prostu, to lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przesłodka karteczka Ty moja zdolniacho. Tworzysz cudeńka. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka z Angry birds ,wzory i kolory papierów ciekawie zestawione :-))) To się solenizant ucieszył z takiej kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)