piątek, 12 lutego 2016

Urodzinowa

Karteczka dla chłopca o imieniu  KAI
Szczerze nie wiem czy pasuje taka urodzinowa karteczka ...
Zapytałam mojego syna jaka ta kartka ma być  i co lubi jego kolega 
Odpowiedział mi mamo byle by nie była dziecięca  ....
No cóż najpierw sprawdziłam co mam i co można stworzyć ale jakoś nic mi się nie podobało a wyjścia nie miałam wiec  trzeba było się brać do dzieła  :D 
Oto ona  mam nadzieje ze się Wam choć odrobinę podoba ...


 A tak wygląda w środku jest i kieszonka trzeba jeszcze życzenia napisać ale to zostawiam już synowi ;)

Życzę miłego  weekendu oraz wspaniałych Walentynek :) :) :)

3 komentarze:

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)