wtorek, 16 lutego 2016

Ciąg dalszy

Kolejne zaproszenia na komunie w sumie niby każda inna a podobne są ;
                                   
                                    1-  

                                   2-                

    
                                    3-          

                                4-                    

 Wszystkie 4 karteczki komunijne


A teraz dwie kartki Wielkanocne ....Zadowolona jestem pierwszy raz wyrobiłam się z karteczkami na święta ...                                  
                                 1-



                                       2-


I razem dwie  karteczki Wielkanocne ;
                                                     

 Miłego wieczorku :)





5 komentarzy:

  1. Śliczne zaproszenia zrobiłaś :).

    Kartki wielkanocne są super :).
    Gratuluję wyrobienia się. Moje są jeszcze przede mną ale jakiś pomysł na nie już mam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne zaproszenia, a karteczki wielkanocne cudne! Moje są jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Czekam na Wasze karteczki wielkanocne na pewno będą piękniejsze od moich :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda piękna i taka subtelna. Zazdroszczę takiego talentu. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne kartki wszystkie bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)