niedziela, 17 stycznia 2016

Wielkanoc

Już zaczęłam tworzyć kartki wielkanocne aby potem nie było ze znowu nie zdążyłam albo zwyczajnie zabrakło mi czasu a wiadomo są inne obowiązki i dzieci . Czekam aż moje najmłodsze słoneczko zaśnie wtedy kawunia i do dzieła a zawsze mowie zrobię to co muszę  i pójdę spać ale przychodzi mi kolejny pomysł i zamiast spać to siedzę do 1 -2 nocy ....
O to one ;
                1 -
 

                2-
               3 -


   A na koniec wszystkie 3 karteczki

 Dobrej niedzieli-  takiej której male maleńkie cuda potrafią  wzbudzić  zachwyt bo  to dzięki nimi jesteśmy szczęśliwi  ...Pozdrawiam cieplutko                                                                                                                                               

10 komentarzy:

  1. Nie szkoda tego czasu,który poświęcasz na swoje prace,karteczki bardzo mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki zrobiłaś. Są takie pozytywne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki - cudnie wyglądają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki, już tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tęsknie za wiosna i to bardzo :) Pozdrawiam

      Usuń

Jeśli Odwiedziłeś Mój Blog I Podoba Ci Się ...
Pozostaw Po Sobie Swój Ślad A Będzie Mi Miło Na Serduszku
Najwspanialszym Prezentem Jest Czas Który Ofiarujesz Komuś .
Dziękuję i Zapraszam ponownie :)